מפקד סיירת האופנועים: "לא מאפשרים חסימת צירים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מפקד סיירת האופנועים: "לא מאפשרים חסימת צירים"

    סגן ניצב גיא לוי, מפקד סיירת האופנועים במהדורה המרכזית: "בכל אירוע בשטח המפקד מקבל החלטה על סמך מידע מודיעיני ומה שהוא רואה בשטח. כשאנחנו מחליטים לחסום ציר יש לכך סיבה. אנחנו מדברים על עשרות מוקדי אירוע ביום אחד"

    צילום: Flash90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ניצב גיא לוי, מפקד סיירת האופנועים הארצית במשטרת ישראל, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על המחאות נגד הממשלה והאכיפה המשטרתית: "עשרות מוקדים שמשטרת ישראל נמצאת בהם החל משעות הבוקר המוקדמות. אין אירוע שהמשטרה לא מגיעה אליו".

    "כשאנחנו מדברים על הפגנה מתוחמת זה עניין אחד", הסביר לוי "אבל כמה מוקדים של חסימות צירים זה משהו שלוקח יותר זמן להגיע לכל מקום. בכל אירוע המשטרה מפנה בסוף את האנשים. אנחנו מאפשרים את פרק זמן הסביר למוחים לרדת מהכביש".

    לדבריו: "בכל אירוע בשטח המפקד מקבל החלטה על סמך מידע מודיעיני ומה שהוא רואה בשטח. כשאנחנו מחליטים לחסום ציר יש לכך סיבה. אנחנו מדברים על עשרות מוקדי אירוע ביום אחד".

    לוי הדגיש כי "בכל אירוע חסימת צירים איננה מקובלת. המשטרה לא תאפשר חסימת כבישים ולכן בכל מקום המפגינים מקבלים פרק זמן סביר להתפנות לבד ואם לא אנחנו מפנים אותם בכוח. כשיש כמה מאות מפגינים אנחנו יכולים להפעיל גם מכתזית ופרשים. הכל לפי הערכת המצב של המפקדים בשטח".



    0 תגובות